fredag 11 mars 2011

Tisdagen

Medan jag lyssnar på städtanternas prat om vem som ska städa vad, tänkte jag ta mig tid att ladda upp bilderna från i tisdags. Alldeles för sent, tack vare att jag endast har dem i skolan. Men här kommer de iallafall.

Min allra finaste bästaste vän.



Ja,vi var en sväng nere i Nolhaga och njöt av solskenet.
Och jag visade min snyggaste sida.

Fotade små fina fåglar som gjorde sig fina för oss.

Moa åkte kana på isen.

Och vi var i Haga och åt mat.

Moa och Pyttan ville gå in i den här affären. De hade små saker med mumintrollen på.


2 kommentarer:

  1. Du är min finaste vän du med <3

    Det ser ut som att jag står still på "åka kana- bilden" Men det gör inget ;)

    SvaraRadera
  2. Haha, du ser inte riktigt så skev ut när du står still vännen ;)

    SvaraRadera