torsdag 10 mars 2011

Regn

Nu regnar det. Åtminstone tror jag att det gör det. Någonting ar fallit från himlen hela dagen och blött ner mig återigen. Idag slapp jag iallafall att sitta i kylan och vänta i en timme, endast tjugo minuter behövdes idag innan bussen kom och värmde mig. Efter en skoldag på två timmar ungefär och lite pannkakor i matsalen tog jag tolvbussen hem istället för att stanna kvar för att jobba lite och sedan träna. Det kändes mer rätt att åka hem. Det där med träningen den här veckan har ju varit allt annat än positivt. Endast ett träningspass och det på bara lite drygt fyrtio fem minuter. Pinsamt. Jag hoppas att mamma kan komma igång och träna nästa vecka så att hon kan tvinga fram suget i mig igen. Kanske är det vädret som har deppat ner mig så mycket.

Sedan jag kom hem har jag ätit lax och spaghetti, sedan även lyckats öppna ett skåp så att alla spaghettisar åkte ut på golvet. Jag stod bara där och tittade på det och flinade åt mig själv. Vilken jäkla dag. Jag tog mig lite glass till One Tree Hill som jag spenderar alldeles för mycket tid med just nu. Jag tror jag ska ställa mig i duschen nu, om inte annat för att värma upp mig. Mina fötter skriker efter värme efter dagens vatteninvadering.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar