lördag 26 mars 2011

Born this way

Jag njuter av solen som värmer, huttrar av kylan i skuggan och hoppas att alla de väderprognoser som säger att det ska bli snö igen har fel. Jag har ägnat mig åt att städa övervåningen, sitta ute och läsa Into the wild idag. Kvällen kommer antagligen spenderas i TVsoffan efter en middag bestående av fläskfilé och färsk pasta. Jag har designat om här lite, blev ganska nöjd även om det tog tokigt lång tid innan jag förstod hur man skulle ta sig till. Imorgon kanske det blir en sväng till någon resemässa i Göteborg och en sväng på stan, vi får väl se. Annars ska jag ge det ett försök till att plugga religion, även om jag tvivlar på att jag kommer lyckas.

Min gula, fina, trasiga, förbannade moppe ska säljas. Inte för att jag bryr mig speciellt mycket, jag använder den aldrig. Jag är faktiskt glad att bli av med den och dessutom få 2000 kronor för den - som kommer gå direkt till inköpet av min nya kamera. Ska se om jag kan få sålt min kamera på något vänster, lägga ut den på internet. Jag vet inte vad det är för fel på den men får kanske sålt den iallafall, om inte hela så åtminstone kamerahuset. Affärer affärer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar