fredag 11 mars 2011

Fredag kväll!

Jag har varit hemma i en timme och om drygt en halvtimme drar jag iväg igen. Har hunnit duscha, sminka mig och måla naglarna. Och självklart tagit på mig kvällens kläder också. Sitter här och dunkar lite Black eyed peas - The time och funderar på vad jag ska ha för tröja ovanpå linnet jag har på mig. Jag äger inga tröjor som går att använda på det sättet, fruktansvärt irriterande.

Iallafall ska jag först och främst till Ellen, som bad mig komma tidigare än det var tänkt från början så då offrade jag mig. Vid åtta drar vi vidare till Venezia för lite förfest i form av pizza innan vi till sist hamnar hos Emma i stan. Hoppas på en fantastisk kväll, trots att jag känner tröttheten som drar i ögonen. Imorgon tar vi nya tag och festar ännu hårdare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar