lördag 30 april 2011

Sommarvärme

Solen skiner för vad som kanske är sista dagen på länge. Jag har spenderat så mycket tid i solstolen att jag känner mig sjuk. Det tar på krafterna mer än man tror. Åt precis en bit gurka och nu känns huvudet lite lättare. Annars har jag och mamma sått lite tomater, smultron och solrosor i krukor som vi hoppas dyker upp under sommaren.

Planerna för kvällen är få. Det blir en lugn Valborg med andra ord, för det är ju tydligen en sådan dag idag. Det är lika bra att ta det lugnt och ladda upp inför morgondagen! Då är det party i Göteborg för allas våran Marcus som fyllde arton för några veckor sedan. Lokalen kommer fyllas till bredden men det gör inte mig så mycket. Innan blir det pizza någonstans och en taxi är bokad hem klockan två. Därav blir det ingen skola på måndag, hoppsan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar