torsdag 21 april 2011

Jag har lika tråkigt som Linnéa

60 frågor om mig själv


1. Vad är ditt mellan-namn? Isabella
2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? Hm, hade kanske hellre hetat Isabella i förnamn och Elin i mellannamn.
3. Är du i ett förhållande nu? Nej.
4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans?
5. Vem var du tillsammans med sist? Eric.
6. Får man fråga varför det tog slut? Nej, det får man inte.
7. Har du haft ett seriöst förhållande? Ja.
8. Vem vet mest om dig? Jag?
9. Vad gör du på fredagskvällar? Ligger i soffan och är halvdöd oftast.
10. Bästa filmen du någonsin har sett? Oj. Hade du frågat mig för några år sedan hade det varit Grease. Just nu är det nog faktiskt Water for Elephants.
11. Är du oskuld? Nope.
12. Har du någonsin varit full? Ja.
13. Har du testat droger? Nej.
14. Röker du? Nej.
15. Snusar du? Usch nej.
16. Saknar du någon just nu? Så kan man ju uttrycka det om man vill.
17. Hur mår du idag? Helt okej.
18. Hur många tabletter tar du dagligen? Två.
19. Vad gjorde du för exakt ett år sen? Det kommer jag inte ihåg.
20. Bästa minnet från sommaren? Finns alldeles för många, sånna som jag helst inte vill tänka på alls för de gör så jävla ont.
21. Senaste landet du besökte bortsett från Sverige? Det var nog bannemej Grekland.
22. När var du där? I somras.
23. Är du rasist? Aldrig.
24. Har du helt svenskt ursprung? Vet inget om något annat iallafall.
25. Om nej, vart kommer du ifrån?
26. Föredrar du svenska eller utländska killar? Ser inte på det på det sättet.
27. Ser du fram emot någonting just nu? Marcus artonårsfest! Stockholm. London. Fylla arton.
28. Sköter du skolan? Det går utför.
29. Vad hade du för betyg förra terminen? Godkänt i det mesta, varken bättre eller sämre.
30. Vad är det bästa du fått på ett prov? MVG
31. Vilket ämne var det? Engelska.
32. Har du fått ig på ett prov? Data grund, haha.
33. Har du spelat/spelar du i ett band? Nej nej.
34. Anser du dig vara intelligent? Inte direkt.
35. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? Förmodligen förra sommaren-
36. Vilken va den värsta tiden då? Åttan.
37. Har du mått jättedåligt psykiskt? Ja.
38. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? Det räknas inte.
39. Har du haft sömnproblem? Njae.
40. Hur ofta gråter du? Gråter löjligt lätt till filmer under min tjejvecka, haha. Annars är det väl inte överdrivet ofta nu längre.
41. Vad gör du när du mår dåligt? Stänger in mig.
42. Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt? Eric.
43. Vill du ha tillbaka någon av dina ex? Försöker intala mig själv att jag inte borde vilja det.
44. Vilken klass går du i nu? MP2.
45. Vilken skola? Alströmergymnasiet.
46. Har du varit otrogen någon gång? Nej.
47. Har någon varit otrogen mot dig? Kan inte låta bli att tro det, men nej.
48. Är du stolt över dig själv? Det händer kanske.
49. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? Hatar den här frågan.
50. Vad får du ofta komplimanger för? Mitt hår, tror jag.
51. Har du lätt att få folk att skratta? Jag har mina dagar.
52. Cider elller öl? Cider.
53. Har du några talanger? Oupptäckta kanske?
54. Vet du om någon är kär i dig? Nej.
55. Är du kompis med ditt/dina syskon? Vi har våra dagar.
56. Vad står det i ditt senaste sms? Tog ju bort det alldeles nyss, men något om att de tar 2-tåget därifrån imorgon.
57. Hur lång är du? 164 sådär.
58. Hur mycket väger du? Se 49.
59. Vilken storlek har du på kläderna? 38 typ.
60. Har du svarat ärligt? Ja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar