måndag 18 april 2011

First time done!

Första körlektionen är avklarad! Nervositeten hann både komma och gå innan jag satte mig i bilen med min körlärare. Femtiofem minuter gick ruskigt fort, jag trodde nästan att jag skulle sitta och snegla på den digitala klockan var femte minut men det hade jag då inte tid med. Det blev vääääldigt långsam krypkörning och lite svängning. Innan körlektionen satt vi ute och åt lite lunch, solen värmde rejält och jag önskade att jag legat hemma hela dagen för att få färg på kroppen. Dock älskar jag Borås stad med alla nya ansikten och den fina parken vid Viskan. Jag tror att veckorna med Moa där i sommar kommer bli helt perfekta! Med sjön nära hemifrån och cykelavstånd till stan.

Jag har nyss förberett min lunch inför morgondagen som ska ätas just i parken vid Viskan. Det blir pastasallad med kyckling och så en Loka päron/krusbär. Imorgon kommer vi även planera sommarveckorna och diskutera hur det blir med min uppkörning och sådär. Tror det blir kanon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar