måndag 2 maj 2011

Trött-are

Jag är hemskt trött och känner mig knappt kapabel till att skriva något. Det finns liksom ingen ordning i mitt huvud just nu. Det sitter antagligen i från igår, som förresten var grymt! Tills det dunkade för mycket och huvudvärken tog över. Vid kvart över elva tog jag, Moa, Elin och Daniel tåget från Göteborg. Innan dess hoppade vi runt på ett rökigt, svettigt dansgolv, blev varma och stod utanför ett tag. Kylan utomhus gick rakt igenom och promenaden från tågstationen hem till Moa blev nästan plågsam. Varsin tekaka och vi gick och lade oss.

Imorses vaknade jag vid tjugo i nio och Moa inte mycket senare - kanske tack vare att jag gick upp och andades in mina astmamediciner. Vi åt frukost till Glee, läste lite teori, lyssnade på Simon Norrsveden och tog cykeln till tågstationen. Vi gick en sväng på stan och jag köpte present till min mamma som fyller år idag. Det var meningen att jag skulle träffa Eric en stund men tio i tolv bestämde jag mig istället för att ta bussen hem. Tröttheten var inte att leka med. Så jag åkte hem, gick till apoteket och Ica, sedan hem och bums ner i soffan. Här har jag nu suttit sedan ett, med undantag från när mamma kom hem med tårta, som vi åt hela familjen plus farmor. Jag duschade av mig lite och nu sitter jag här igen. The big bang theory är på tvn.

Imorgon är det skola igen, det känns som jag inte varit där på flera veckor. En lång dag dessutom. Usch vad deprimerande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar