söndag 24 april 2011

8.31

Söndag. Påskdagen. Igår var det påskafton och jag jobbade i princip hela dagen, kvällen spenderade jag på altanen med mamma och pappa och sedan i tvsoffan. Somnade strax innan elva och vaknade vid åtta. Det är ett under att jag aldrig vaknar senare än så.

Solen skiner ute och jag har planerat att ligga ute och lapa åt mig sol hela dagen idag. Ikväll blir det förhoppningsvis grillning i Västra Bodarna med mysiga människor. Jag behöver umgås med någon annan än mina föräldrar för en gångs skull. Och dessutom, ingen vill vara hemma när de ska ha folk här - det slutar alltid inpå småtimmarna och de väsnas lika länge.

Tre lediga dagar kvar innan vi ska tillbaka till helvetet igen. Tack och lov är det bara tre dagar i skolan innan det är helg igen och då vankas det party! Äntligen, har varit sugen på att släppa loss i en evighet nu. Tror det kommer bli fullkomligt episkt! För att använda Pyttans ord.

Nu när det är fint väder och jag inte längre behöver tänka på att jag ska in och jobba är jag glad och jag skulle helst dra mig ut direkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar