torsdag 21 april 2011

Skärtorsdag

Äntligen ska jag få färga bort min hemska hårfärg! Jag ska snart gå ner mot bussen eftersom jag upptäckte igår att det inte går någon buss så jag är inne vid halv tolv. Därför får jag slösa bort en timme på egen hand men det klarar jag nog. Jag har packat ner teoriboken för att kunna läsa den medan färgerna värkar i mitt huvud. Jag lär få spendera en del timmar där. Visar före och efter bilder när jag kommer hem.

Jag behöver verkligen träna idag. Mamma har mina träningskläder med sig och vi ska bestämma oss senare om hur vi ska göra. Kanske blir det hem och ta en promenad istället. Det är ju faktiskt skärtorsdag, så mamma ska sluta tidigare från jobbet.

Imorgon väntar sju timmar jobb och likaså på lördag, så det blir inga festligheter för mig imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar