lördag 21 maj 2011

En lååååång natt

Det är.. lördag. Det borde vara fredag men det är lördag. Klokan är halv två och jag sitter i tvsoffan, någonting är väldigt fel. Jag har spenderat kvällen på Liseberg med Emma, Pyttan, Frida och Marcus.Vi har sjungt med i Maggios låtar och stått på tå för att skymta henne på scen. Trots att det inte var helt toppen så var det kul och jag mådde bra. Jag fick sedan spendera ett tag på stationen ensam innan planerna för de andra blev ändrade återigen och jag fic sällskap på tåget hem. Snälla Felicia hämtade mig och en tjej till som också skulle till Sollebrunn i Alingsås och körde hem oss lugnt och försiktigt. Om tre kvart ska vi iväg igen, jag och Felicia alltså, för att hämta två berusade pojkar. Jag är endast med som sällskap såklart, är man snäll så är man. Så idag blir det nog inte till att sova förrän runt fyra på morgonen. Känns bra. Tur att det är lördag och jag kommer kunna sova ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar