måndag 30 maj 2011

Beauty

Det spelade ingen roll att det regnade, alla par som passerade oss för att gå in på studentbal igår var så fantastiskt fina. Jag tyckte synd om dem som drabbades av regnet men de var lika fina för det - även om deras långa klänningar släpades i marken och blev alldeles blöta. Men håret, sminket och allting var bara helt underbart fint.

Det går inte att låta bli att sitta där och bli jäkligt nervös över att om bara ett år är det vi som går där, med långa klänningar, håruppsättningar, höga skor och förhoppningsvis en manlig kavaljer bredvid. Jag kommer antagligen vara så nervös så jag ramlar ut ur bilen.

Jag har i princip redan tänkt ut hur min klänning ska se ut. Den ska vara grön, det har jag nog bestämt för typ sådär två år sedan. Nu har jag även sökt upp en bild på google som skulle kunna stå för modellen, eller åtminstone något liknande. Och jag har bestämt att jag ska vara mörkhårig, för att det passar bäst. Jag sitter inte och drömmer mig bort just nu, inte alls..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar