lördag 7 maj 2011

Du kan skratta och låtsas om ingenting

Det är lördag och jag ska spendera hela dagen instängd på jobbet. Det är ju ganska självklart att himlen är klarblå och solen lyser starkt just idag då, ja jättesjälvklart. Jag brukar kunna låta bli att tänka på det när jag väl är där men just nu är det hemskt deprimerande.

Igår kväll såg jag på Twilight med mamma, som såg den för första gången. Jag har själv sett den typ fem gånger innan så jag var inte så koncentrerad på filmen. Jag gick ock lade mig vid elva efter att tidigare under eftermiddagen sovit en halvtimme i soffan men var fortfarande hemskt trött. Det berodde antagligen på alla de gånger jag vaknat under natten innan. Jag somnade strax efter elva och vaknade vid tio över sex. Så typiskt, men jag lyckades somna om till kvart i nio. Mormor ringde så jag blev tvungen att rusa upp ur sängen för att svara, vad hon ville har jag ingen aning om.

Det är tur att jag har en fin söndag framför mig med fint väder och fint sällskap. Jag skulle åkt på kalas hos kusinerna i Göteborg men jag har tackat nej till det för att istället träffa min favoritperson. Fint, japp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar