söndag 22 maj 2011

Det är måndag snart, men jag lever för ikväll

Det här är mitt hundrade inlägg. Det skulle kunna vara mer intressant än såhär men jag får kanske satsa på att göra det tvåhundrade lite mer speciellt istället för den här dagen har ingenting sådär jätteintressant att bjuda på. Om en stund ska vi åka mot Borås för att gå på kusin Johans konfirmation. Jag är inte taggad, sist vi var på konfirmation för storebrodern Mathias höll det på upp emot tre timmar i kyrkan. Förhoppningsvis har de ändrat på det nu.

Det är ganska sjukt att det är tre år sedan jag konfirmerades nu, eller i augusti. Tre år sedan vi var på konfirmationsläger i Örkelljunga. Allting var så annorlunda då, som ett annat liv. Det kanske man kan kalla det till och med, för då var jag ung och dum. Faktiskt så stämmer det ganska bra in på mitt fjortonåriga jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar