tisdag 24 maj 2011

I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller

Det blåser storm ute så att håret formar sig liksom runt huvudet när man går ut, så att man inte ser ett skvatt. Det är nästan som att det vore oktober igen, fy bubblan. Askmolnet är tydligen på väg hitåt med så min kära far, som befinner sig i Skottland, kanske inte kommer hem när det var planerat. Jag ska erkänna att det där med vulkanutbrott hit och dit skrämmer mig lite. Tur att vi inte har sådanna här i närheten.

Idag har jag gjort klart slutarbetet i graf vilket känns helt otroligt bra! Nu är det inte många dagar kvar tills sommarlovet drar igång i rusande fart - bokstavligt talat. Om bara solen kunde komma tillbaka skulle allting vara ganska bra just nu.

Jag smaskar på icke-svenska jordgubbar och hör mamma steka kycklingburgare. Mat. Tack och lov. Imorgon har vi videoprov, det sista provet i tvåan. Dom dom dom dooooooooom..

Okej, jag ska sluta nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar