fredag 27 maj 2011

Fredag

Vårat internet har slutat fungera. Hemma alltså. Och jag har inte varit i skolan tillräckligt mycket den här veckan för att kunna skriva något därifrån heller. Nu är jag här men känner egentligen inte för att skriva någonting. Varför gör jag det då, tro?

Jag är stolt över mig själv för att jag idag har varit och tränat innan skolan. Jag gick upp klockan sju, åkte tio i åtta bussen till stan och promenerade med min alldeles för tunga väska till gymmet där det var jag och gamlingarna - och så en svettig kille från min brors klass som alltid verkar ta i tills han är på väg att ramla av bandet. Jag tog det lugnt i duschen och njöt av att slippa stressa. Jag trodde att jag skulle bli klar senare än vad jag blev så nu sitter jag här. Ida sitter till höger och andas otroligt tungt, andas alla så? Annars är det nästan ingen från våran klass här, Isac och Rickard sitter bakom mig någonstans. Moa kommer snart, då ska vi äta.

Efter skolan ska jag spendera några få timmar med världens finaste människa. Sedan kanske jag även ska hem till Pyttan och spendera kvällen hos henne, om jag nu kan fjäska till mig att mamma kommer och hämtar mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar