söndag 31 juli 2011

You will never be my fool

Idag är min sista semesterdag på detta sommarlovet. Min sista semesterdag någonsin. Det låter värre än vad det är, jag har några få lediga dagar kvar innan vi börjar skolan igen men inte många. Dessutom går juli över i augusti imorgon och då närmar sig skolstarten alldeles för snabbt. Tre veckor sedan börjar det igen. Kanske är det lika bra att börja, desto snabbare kommer vi nå slutet. Tredje året, tredje och sista året på gymnasiet. Sedan är vi fria. Arbetslösa.

Jag är glad att sista dagen på semestern ska spenderas på bästa möjliga sätt; med min favoritkille of all times. Det finns inget sätt jag hellre hade spenderat den här dagen.


Dessutom har jag namnsdag idag, får se hur många som säger grattis.
Än så länge är min lilla Maria den enda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar