måndag 1 augusti 2011

Monday

Tre veckor kvar. Om exakt tre veckor idag ska vi tillbaka till skolan. Sista sommarlovet någonsin, är snart slut. Kan inte fatta det. Tio veckors ledighet - okej, kanske inte riktigt - som bara sprungit iväg. Det känns som att alla dagar har varit fullproppade, att jag inte haft någon tid för mig själv. Men det har jag ju faktiskt, jag låg hemma nästan en hel vecka och tittade på tv hela dagarna. Inte så kul kanske, men avslappnande.

De här tre veckorna som är kvar har jag elva jobbdagar och några hemska dagar med bilkörning. Jag vill inte tänka på det. På onsdag ska jag tillbaka till Borås, något jag nästan hunnit förtränga under de här veckor jag varit hemma. Jag vill inte alls. Dessutom måste jag plugga en jävla massa teori då proven närmar sig snabbare än jag trodde de skulle göra. Jag önskar nu att jag inte gett mig in på att köra i Borås, allting med den staden skrämmer mig och jag kommer förevigt förknippa den med att ta körkort och ångestattacker.

Det här var ingen bra idé. Att tänka över dne här veckan var ingen bra idé alls. Nu har jag ont i magen. Lika bra att sluta. Idag ska jag jobba tolv till nio, imorgon nio till nio. Lika bra det, så behöver jag inte tänka på skiten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar