lördag 16 juli 2011

Lite iPhånbilder


Min första dag som iPhoneägare var jag och lekte vattenkrig med syskonen Johansson, inklusive hundarna Gipsy och Nera.


Och på kvällen åt vi grillat på altanen.




Morgonen efter var jag och mamma på morgonpromenad innan frukost.


Och jag jobbade, Lotta hade med sig jordgubbar.


Jag åt sånt man åt när man var liten när jag kom hem.


Morgonen efter hade jag bestämt redan på kvällen innan att jag skule ta med mig kameran ut och fota allt det fina jag sett morgonen innan, men solen var inte på samma humör denna dag så det blev inte lika bra bilder.


Jag åkte bussen hem till Pyttan där det väntade mat innan Sticky Fingers!



Såhär peppade var vi!



Moa målade hjärtan på våra händer.


Och så drog vi iväg till Göteborg och hamnade på Sticky Fingers!


Jag jobbade lite till.





Och åkte till Göteborg med Moa.




Igår var vi på Åkanten i flera timmar och hade det himla trevligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar