torsdag 14 juli 2011

Thursday

Känner mig nästan fastklistrad i soffan. Här ligger jag i morgonrock och tittar på musikvideos på MTV. Skrattade lite åt Britney Spears senaste förut, det finns nog ingen som är så dålig på att mima som hon är nu för tiden, och dessutom har hon med en ful robotkille som häller mjölk på sig själv. Katastrof.

Om två timmar börjar jag jobba. Försöker tänka på att det är sista dagen innan två veckors ledigt och att jag förmodligen får med mig några tusen kronor hem idag, men det lockar mindre än någonsin att jobba idag. Nej, okej, det har funnits värre dagar men jag hade helst bara legat hemma idag. Tills eftermiddagen kom och jag kunde åka in till stan och träffa min favorit. Nu får det vänta tills imorgon, det är fel. Fel dag, det skulle varit idag.

2 kommentarer:

  1. Det är bara att kämpa på! sleva mos efter mos :) har du sett Niki Minajs nyavideo? Superbass heter den :P

    kram Emilia

    SvaraRadera
  2. Ja det är ju värt besväret efteråt :) nää, borde jag kolla in detta? ;) haha kram! hoppas du har det fint! <3

    SvaraRadera