måndag 4 juli 2011

We could have had it all, rolling in the deep

Dagarna flyger iväg, typ. Idag är det dags för mig att komma tillbaka till verkligheten och börja jobba igen. Jag har turen att jobba med Felicia och Johanna idag så det känns inte så farligt, även om det inte lockar. Tur är det iallafall att det inte är strålande solsken, något jag förmodligen kommer utsättas för när jag ska jobba i princip varje dag i augusti. Men det ska jag inte tänka på nu, innan dess ska jag hinna med en hel del! Innan jobbet idag ska jag ner till banken och kräva att jag får mitt visakort så snabbt som möjligt, och så ska jag hämta ut nya mediciner på apoteket.


2 kommentarer:

  1. Fin-fina bilder! Kul att läsa om din födelsedag. Fortsätt i samma stil med bloggandet!

    SvaraRadera
  2. Nämen, vad roligt! Tack!

    SvaraRadera