söndag 3 juli 2011

I'm the loser of the year

Imorses vaknade jag innan mamma men kunde inte ligga kvar i sängen för det var så förbannat varmt. Så jag gick ut och satte mig på altanen och tittafde igenom bilderna från igår. När mamma kom upp en liten stund senare gick jag och hämtade mina nya skor för att visa henne. Hon gapade stort när jag kom ut med dem och skrattade lite, sedan bad hon mig ta på mig dom. Vi åt frukost i värmen en stund.


Här är en bild på kaffekopparna jag fick av min bror igår. En stor, tung karton med åtta stycken och tillhörande fat. Jag tycker jättemycket om dem!


Och så mina underbara klackisar..


.. som har fått sin egna plats i bokhyllan.

Och ja, eftersom jag har en ny kamera så kunde jag ju inte låta bli att gå ut och prova den idag. Så jag satte dit macrolinsen som kom med paketet och gav mig ut i trädgården. Här är några av bilderna.









Nu vet jag inte om skärpan syns speciellt bra när bilderna är så små, men vissa är jag riktigt nöjd med och ska nog framkalla dem i större format när jag fått målat om mitt rum vitt. Innan dess kommer jag väl ha tagit en massa andra som jag är mer nöjd med, i och för sig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar