lördag 20 augusti 2011

En lördag som alla andra

Några sånna där punkter på lördag morgon.

  • Jag upptäckte precis mina cravings efter min lillebrors tröja. Eller tröjor kanske till och med. Sen när har han bra smak liksom?
  • Det är lätt att köra bil. Hur lätt som helst.
  • Idag väntar visning på ett radhus på Drottninggatan, och antagligen lite mys med pojken.
  • Det är nästan som att det är höst ute, fast det är fortfarande lite för varmt för det och det är fortfarande augusti.
  • Denna veckan har mitt rum varit stökigare än någonsin. Det ligger kläder överallt och jag orkar bara inte gå ner med smutstvätten. Inte konstigt att jag inte har några kläder att ta på mig.
  • Jag vet inte hur många räkningar jag har fått för körkortet, senast i förrgår hade jag fått en till - för tillverkning och fotograferingen. Lite löjligt, men värt det.
  • Postkontoret där jag ska hämta mitt körkort har nästan aldrig öppet och ligger i Nossebro. Onödigt känner jag.
  • Sista; jag måste sluta äta sötsaker. Och börja träna. Nästa vecka ska jag köra igång på allvar igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar