onsdag 17 augusti 2011

I am a highway man

Mina 6 sista jobbtimmar väntar idag. Jag börjar inte förrän tre så jag känner mig ganska hopplös som bara sitter här och gör ingenting. Det enda vettiga jag har gjort idag är att jag har skrivit ut biljetterna till Hoffmaestro och Timbuktu. Det låter lite otippat att jag ska gå och titta på dem, jag vet, men vad gör man inte för sin lilla pojk? Man kan ju inte säga nej när han frågar om man vill gå med. Dessutom är Hoffmaestro riktigt bra och, vad det verkar som på youtube, ett stort energiknippe med härliga män. Jag kanske bara måste lära mig att tycka om Timbuktu, det är många som har tipsat om honom men jag har inte gett honom en riktig chans.

Jag önskar att jag hade en bil tillgänglig så att jag hade kunnat åka in till stan och träna, ska man åka buss får man åka så himla tidigt för att hinna hem till jobbet. Synd att det är så dyrt att ha en bil, att det inte bara är en kostnad när man köper den utan en varje månad. Jag fick erbjudande gånger två om att köpa bil via Facebook igår men pengarna räcker inte riktigt till. Får nöja mig med att köra bil på helgerna..

Imorgon väntar första utgången på alldeles för länge! Sticky Fingers måste vara världens bästa ställe. Innan dess blir det några timmars blundande hos Felicia för att förlänga mina ögonfransar. Spännande, spännande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar