fredag 12 augusti 2011

Exhausted

Efter tre dagar jobb på raken är man rätt slö. Över 20 timmar jobb på tre dagar. Det har inte heller funnits något att längta efter när dagarna är slut. Första dagen skulle jag iväg till Gräfsnäs för att säga hejdå till Savanna som jag nu inte kommer träffa förrän nästa sommar. Jag fattar det inte än, men det kommer kanske. Igår fanns det absolut ingen energi i mig och tanken på att efter tretton timmar jobb bara kunna gå hem och lägga sig för att börja jobba halv nio även idag gjorde allting mycket värre. Inatt sov jag hemskt dåligt och drömde att jag jobbade, vilket gjorde att jag vaknade hela tiden.

Idag har jag varit på bristningsgränsen hela dagen men fick tack och lov sluta en timme tidigare. Nu har jag duschat, rakat benen och ligger i soffan och vilar fötterna. Om ungefär en halvtimme ska jag gå ner mot busstationen för att möta min älskling. Han ska sova här inatt. Som jag har saknat honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar