onsdag 3 augusti 2011

Dödstrött

Jag är dödstrött. Har jobbat två dagar i rad, ena dagen till 12 till 21, nästa 9 till 21. Alltså har jag inte kommit hem förrän halv tio båda kvällarna så när jag imorses skulle gå upp kvart i sju var det inte utan at det tog emot. Att sedan åka buss till Alingsås, vänta i fyrtio minuter och sedan en timmes bussresa till mot Borås gjorde inte saken bättre. Med nervositet i magen var det inte utan att jag kände mig lite småsjuk. Dock lyckades Moa prata bort min nervositet fram till fem minuter innan vi skulle åka iväg i bilarna. Det gick bra, tack och lov. Inte så farligt som jag trodde och dessutom var Elin, som jag delade bil med, väldigt trevlig och pratglad.

Vi tog sedan bussen vid ett till Alingsås och jag åkte vidare till Gräfsnäs där jag gick hem till farmor för att hitta en Savanna i soffan. Henne hade jag väckt när jag ringde klockan ett. Jag åt lite tekakor och drack mjölk sedan åkte vi till Sollebrunn, hyrde film och köpte godis. Filmvalet blev Love and other drugs. Himla bra film faktiskt, inte alls som jag trodde.

Imorgon väntar jobb igen, inte så långt pass utan 11 till 19 och efter det kommer min pojk hit och umgås med mig några timmar. Fint. En ledig fredag väntar sedan och då åker jag och Savanna till Göteborg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar