söndag 19 juni 2011

Beslut

När jag bläddrar igenom kompisars bloggar och länkar till andra bloggar från bloggar som jag läser inser jag hur fantastiskt mycket roligare det är att kolla om det finns vackra bilder med i alltihop. Och så blir jag lite depp och tänker, varför har inte jag det så? Det finns en ganska naturlig förklaring till det, nämligen att min gamla Nikon D60 är på väg mot världens ände och en Nikon D3100 ska istället ersätta den. Den sistnämnda även med en massa roliga tillbehör. Så just i detta nu har jag bestämt mig för att jag när jag får min kamera ska jag sätta igång på riktigt, exprimentera och leta idéer överallt. Dessutom har jag fått för mig att jag vill ha en polaroidkamera, jättejättemycket! Jag vet att det är dyrt att framkalla sådanna bilder men det är ju utan tvekan värt det! Jag älskar stilen på bilderna och att man får ut dem på stört. Att köpa en sådan kamera vet jag inte alls vad det kostar men det kanske går att få tag i i en second hand-affär eller vad som helst. Kanske köpa på tradera eller något. Det blir mitt nästa projekt, att köpa en polaroidkamera!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar