onsdag 21 december 2011

terminen är slut

Sista skoldagen för terminen är här. Den är här och jag är inte klar med allt som ska vara klart, men jag orkar inte bry mig. En huvudvärk som hållit i sig i nästan två veckor gör det svårt att koncentrera sig på någonting. Jag får helt enkelt göra det som är kvar när jag kommer tillbaka från Thailand.

Idag är kort dag, mellan elva och två, som alla andra onsdagar den här terminen. Det borde inte vara lagligt att ha vanliga lektioner allra sista dagen, men vem har sagt att gymnasiet följer lagen. Det ska bli så himla skönt med lov nu och att dessutom få Thailandsvärme på det. Förhoppningsvis har jag skaffat mig nya krafter när vi landar i Sverige igen och orkar ta tag i allt som ska göras under vårterminen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar