lördag 26 november 2011

satc, mdk, usa och berit

Igår; vaknade jag tidigt, ramlade jag i trappan och fick ett jack i smalbenet, åkte jag och tränade fast jag knappt kunde gå, försökte jag plugga mediakommunikation, tittade jag på Sex and the city istället för att plugga, satte jag mig helt spontant i bilen utan att veta vart jag skulle åka och hamnade på lilla torget, var jag ganska bekymrad och ledsen hela dagen, somnade jag tidigt.

Idag; vaknade jag innan klockan ringde, gick jag upp kvart i åtta, gick jag till jobbet, satt jag på jobbet och tittade på tv fram till klockan blev tolv, skvätte jag upp fritösolja på hela min hand, gick jag för mycket fram och tillbaka så nu gör mitt ben ont så fort jag sätter ner foten, stängde jag gatuköket ensam men fick åka tillbaka igen precis när jag kommit hem, drack jag vin med mina föräldrar, tittade jag på Så mycket bättre och början på Hopplös och hatad av alla, svarade jag i telefon när min faster i USA ringde, gick jag och la mig strax efter tio.

Fruktansvärt spännande helg, inte sant? Tur att jag har två dagar kvar på helgen. Det blåser storm ute, Berit heter hon tydligen. Hon är norsk. Kanske är därför det är svårt att förstå vad hon försöker säga. Imorgon ska det väl bli ännu värre, säger dom. Därför ska jag och Eric ändra våra planer från Liseberg till "dinner and a movie". Jag tänker dessutom överraska honom med en present. Jag vet inte vad än, men något ska han få, bara för att det är våran dag och för att han är han.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar