söndag 18 september 2011

Sunday, bloody sunday

Idag är jag trött efter en natt med alldeles för lite sömn. Ögonen svider och är torra och håret står åt alla håll. Jag hänger mest i soffan i mjukisbrallor och Erics tröja. Åkte hem från honom vid halv ett efter att bara ha legat i sängen hela förmiddagen, förutom fem minuter i Storkenhuset. En äpplepaj står i köket och väntar på att bli uppäten, dessutom ska jag dricka kaffe i mängder och sedan se till att få skrivit det om projektarbetet som ska lämnas in imorgon.

Efter gårdagen drömde jag om jobbet och hörde hela tiden det pipande ljudet som hörs där så fort en dörr öppnas eller stängs. Det var nog lite för mycket för mig att gå där så många timmar. Nu dröjer det iallafall till första oktober innan jag ska jobba igen, vilket inte är så lång tid men det är iallafall några veckor. Fick med mig lön hem igår med, 1600 kronor varav ungefär hälften ska sättas undan.

Jag hatar att det hindrar mig från att träffa mina vänner. Jag gör det aldrig längre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar