torsdag 29 mars 2012

onsdagsmys

Igår var jag ju som sagt hemma hos världens bästa Felicia. Hon och hennes pojkvän Patrik bor tillfälligt i Patriks systers lägenhet mitt i stan. Jag fick ringa för att hitta upp till själva lägenheten men det var inte svårt. Vi gjorde egentligen ingenting, satt i soffan, pratade och käkade godis som Patrik hade med sig hem från affären.

Även om vi inte gjorde något speciellt var det absolut en av de bästa onsdagseftermiddagarna på länge. Det är inte ofta jag och Felicia planerar att ses. På somrarna blir det långa promenader ibland men under vintern och när det är skola blir det inte mer än kontakt via sms. Nu åker hon dessutom till Spanien i fyra veckor på praktik och jag måste klara mig helt utan henne tills den 29 april. Känns rätt omöjligt men fyra veckor kommer nog att gå rätt fort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar