tisdag 18 oktober 2011

Regn, rusk och lycka

Egentligen har jag en massa bilder att redigera och visa. Egentligen har jag en del att berätta med. Men jag orkar liksom inte riktigt. Speciellt inte idag, när allt är grått och vi är lediga för typ femtioelfte gången den här månaden. Jag skäms över våran klass, både för att vi aldrig är i skolan och för att vi är så fruktansvärt dåliga på att komma överrens. För att kanske göra mig själv på lite bättre humör gör jag såhär;

- Idag ska jag träffa fina flickor i stan, äta lunch och plugga samhällskunskap.
- Senare idag ska jag vara modell åt min vän.
- Imorgon ska vi ha myskväll hos chefen med alla jobbtjejer.
- På fredag ska jag spendera kvällen hos Ellen, för..
- .. på lördag morgon ska vi åka till Vårgårda, där jag ska tatuera mig.
- På söndag ska jag ut och äta med Eric och hans familj.
- Nästa vecka är sista veckan innan höstlovet.
- Idag är det 73 dagar kvar till Thailand och igår kväll kom jag på att det är bara två p-pillerskartor, plötsligt känns det så mycket kortare.
- Inatt fick jag ett av världens finaste sms av Eric, precis när jag behövde det som mest.
- Och även om hösten är ganska jobbig, även om söndag är en årsdag av värsta slag, även om det regnar och även om våran utbildning känns ganska hopplöst, så mår jag ganska bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar