tisdag 17 januari 2012

hemma bra men thailand bäst

Nu är jag hemma och jag gillar det inte. Har bara varit hemma i cirka två timmar men är redan trött på det gråa vädret och kylan. Redan när vi kände av den när vi gick av planet i Köpenhamn ville jag vända om och åka tillbaka. Men icke. Nu ska man istället tillbaka till verkligheten och allt vad den innebär. Nästa resa får vänta till december, eller när jag nu kommer iväg.

Jag försöker hålla mig sysselsatt för att inte känna av min enorma trötthet. Efter en flygresa på mer än tolv timmar där man fick försöka sova sittandes är man inte alltför pigg. Jag har duschat och sminkat mig för att åka in till stan om ett tag, jag måste göra någonting och försöka hålla mig vaken till åtminstone halv nio ikväll. Fy, jag vet inte hur det ska gå till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar