fredag 30 mars 2012

en fredag

Jag är just nu irriterad över att jag inte kan lägga upp kollaget jag gjorde nyss, för att jag inte har något minne kvar tydligen. På bloggen alltså. Det var det löjligaste. Kanske är dags att byta..

Det är fredag kväll och jag ligger i sängen. Det har varit en rätt fin fredag, med lunch på stan, tittande efter studentpresenter och några timmar jobb. Jag hittade världens finaste och perfektaste saker att önska mig i studentpresent; höganäs keramik. Så himla fint är det! Jag vill ha alla delar i matt vitt - tror dock att mamma kom er säga att jag borde ta de blanka.

Jag och Ellen var på Sally's på vår tre timmar långa lunch idag. Vi åt efterrätt i form av snickerskaka och halloncheesecake. Hade sedan en multimedialektion innan jag satte mig på en gammal illaluktande buss och åkte mot Sollebrunn och gatuköket. Det blev ju inte mer än tre och en halv timmes jobb idag, men det gick bra det med.

Ska jobba hela söndagen så imorgon ska jag försöka få gjort något vettigt. Hade tänkt åka in och möta mamma som är i Borås över natten men det visade sig att pappa har någon annans bil så jag får hoppa över det. En historiauppgift ska göras och projektarbetet ligger fortfarande och gnager.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar